duminică, 31 ianuarie 2010

Speranta...

Cati dintre voi/noi nu visam inca de cand suntem mici la ce anume am vrea sa facem? Si, culmea, nici unul nu se vede vanzator sau  maturator, sau - ce prostii spun aici- grafician de exemplu, sau mai stiu eu ce?! Ne vedem doctori- hai, recunoasteti! - sau arheologi sau actrite sau cantareti! Fiecare voia ceva cand era mic- ceva maret, ceva palpitant, ceva care sa insemne ceva si sa nu se plictiseasca niciodata!
Eu una, mi le-am dorit pe toate pe rand! Cand eram mare cantareata, cand faimoasa actrita, dar si arheolog in pragul unor mari descoperiri, sau doctor ( desi asta era cam rasuflata, mi se parea mie pe-atunci! ) salvand sute sau mii de vieti ( evident- eram chirurg :D ). E ! De acolo pana aici multe s-au intamplat si cati dintre noi  au ajuns ce au dorit -sau mai bine zis si-au urmat visul? Viata- desi suna a cel mai cunoscut cliseu!si imi cer scuze pentru el! - te arunca din lac in put si daca nu ai la tine vreo franghie salvatoare sau alt intrument folositor ( ceva cu multe carlige, as sugera), esti pierdut in vartej! Ghiciti ce?! Eu una nu numai ca nu am avut nimic folositor, dar parca m-am aruncat inainte in vartejul @#%$(&!!! Si pun pariu ca multi dintre voi ati facut la fel!
Poate,daca ati realizat in sfarsit unde suntei si unde ati vrea sa fiti, ati mai putea sa faceti ceva?! Hm...unii da, altora le-ar fi cam greu, altii deja sunt obositi,iar altora, vartejul chiar daca i-a ametit si i-a aruncat in alte directii, surpriza!!!- i-a plasat mai bine decat era visul initial! Ha?! Norocosi ce sunteti!
Dar restul ce facem??? Ne lasam? NUUUUUUU! Nu faceti compromisuri! Nu atat de mari si semnificative!
Faceti ce va place oameni! Stiu ca plang aici de cateva zile sau saptamani bune pe tema asta,dar nu ma pot opri din gandit la acei oameni - mii ,sute de mii, ce vb eu aici?! milioane probabil , care au ajuns in situatia asta- din cauza unei societati care impinge de la spate! Sunt sigura ca noi toti ne -am putea descurca si facand ceea ce ne place - gasind o modalitate - la inceput nu foarte convingatoare,recunosc, dar apoi din ce in ce mai promitatoare!  Aveti speranta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu