vineri, 22 ianuarie 2010

Hei! Se poate?

"Cei care se ocupa de asa ceva  - de home made - au o sansa? - mai ales in perioada asta? Oamenii sunt dati afara de peste tot- afacerile cad, frigul pune stapanire peste tot, parca totul e din ce in ce mai rau."
Refuz sa cred asta si refuz sa raspund uraciosilor care pun intrebarea de mai sus cu un ton atotstiutor si o privire batjocoritoare!
Am dreptul la optimism! Am dreptul la idealism! Chiar si astazi- de ce nu? Sper in continuare ca toata lumea ar fi mai fericita facand ceea ii place - si cand ii place si mai ales inconjurata de prieteni, familie, sau cei apropiati. Eu cu siguranta asa simt! Si prin faptul ca pot sa postez aici si cateva ganduri si pareri din cand in cand, pe langa prezentarea produselor, imi ofera o libertate pe care nu am mai avut-o de multa vreme. I'm really enjoying it! :D
Asa ca....fruntea sus oameni - puteti fi oricand idealisti, optimisti, visatori, tot ce sunteti si vreti sa fiti. Permiteti-va, macar din cand in cand. Viata poate fi si frumoasa! Pe cuvant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu