miercuri, 20 ianuarie 2010

Iarna geroasa!

Asa cum am scris in prima mea postare pe blog- sunt acasa. "Acasa" la mine inseamna - la munte- dap! Casa mea e la munte - undeva intr-un loc uitat de lume si inzapezit pana peste cap acum, cu codurile astea galbene prin toata tara!De aici va trimit toate lucrusoarele si chestiile pe care le puteti vedea pe blog!
Cumva, nu stiu cum, nu ma plictisesc deloc! Cu muncusoara mea, cu cele doua pisici si un caine cat casa, reusesc sa am tot timpul ceva de facut si sa ma bucur de peisajul cel alb.
Nu regret deloc ca am parasit capitala cu noroaiele si tramvaiele mereu in intarziere pentru un loc in care basmele si povestile pe care le auzeam cand eram mica ( si mai nou filmele fantasy -vezi harry potter sau stapanul inelului) par a avea o posibilitate de existenta.
Sper sa aveti cu totii parte de un ceai cald seara cand ajungeti acasa si de papuci comfortabili, iar daca simtiti nevoia unui obiect de decor mai rustic, stiti la cine sa apelati! Cum la cine? home.working.girl va sta la dispozitie. Doar e acasa! ;)

Un comentariu:

  1. Daca ai vedea ce noroaie "delicioase" sunt pe aici, cred ca te-ai bucura si mai tare de turnul tau de fildes de la munte :)))

    RăspundețiȘtergere