marți, 26 ianuarie 2010

Ce zi minunata!

Iarba a inverzit din nou, copacii au inmugurit, iar pasarelele si-au reluat locurile, gata de cantat in tufele si arborii de langa fereastra mea.Hm...! Nu prea pare a semana cu ce vedeti cand va uitati pe ferestrele voastre, ha? Ei si ce? Cine are imaginatie bogata si vrea primavara, ar trebui sa aiba dreptul la ea - macar  in capul lui! Eu cu siguranta profit de pe urma mintii mele nebu..aaaa....dotate cu o capacitate uimitoare a imaginatiei ! :)
In ultimele zile de ger si coduri galbene sau portocalii - am avut inspiratie de iarna - am lucrat la niste borcane infasurate gros in sfoara sa le tina bine de cald - asta pentru ca parea ca proviziile de iarna vor fi din ce in ce mai trebuincioase pe parcursul frigului astuia. Apropo, iata-le:
               Borcane pentru bunatati - hartie colorata si sfoara din bumbac,iar eticheta din mucava
                                                   Pret: 8 lei cel mare si  7 lei cel mic

Le-am facut si niste etichete pentru a fi mai usor de identificat bunatatile din ele!
Dar acum o sa ma concentrez pe alte chestii - de primavara - cosulete si poate felicitari de Pasti!
Dar pana atunci, nu uitati: Primavara e aproape!

Un comentariu: